Sanal Santral

Sanal Santral, iş yerinize ve ya şubelerinize telefon santrali almadan tüm telefon santrali hizmetlerini datacenter ortamında barındırılan bir sunucu üzerinden kullanabileceğiniz yazılım tabanlı bir sistemidir. Normal bir fiziki santralin yapabildiklerine ek olarak gelişmiş teknolojik özelliklere sahip bir sistem sunar. Sanal Santral, sayesinde tüm bu gelişmiş özelliklere sahip olmanın yanı sıra, sabit ücret, iletişim, yatırım ve bakım maliyetlerinizden tasarruf etmenizi sağlar.

Sanal Santral Hizmeti Nedir?

Tüm haberleşme ihtiyacınızı karşılayan, şubelerinizi tek hizmet noktasına toplayan, internet tabanlı çalışan bir hizmettir.

Sanal Santral hizmetimiz, herhangi bir taahhüt talebi olmadan sizleri yatırım maliyetinden kurtaran aylık kiralama modeliyle abonelerimizin kullandığı hizmetimizdir.

Sanal Santral Özellikleri

Ses Kaydı

Gelen ve giden tüm aramalarınızın ses kayıtları otomatik olarak tutulmaktadır

Robot Operatör (IVR)

Firmanızı arayan kişi ilk olarak robot operatör karşılar ve müşterinizin kolaylıkla istediği kişiye ulaşmasına yardımcı olur

Soft Phone (PC, Android, İOS) internete erişiminizin olduğu her yerde akıllı cihazınızla panelinize ulaşabilirsiniz
Web Yönetim Pasifik panel, bizim arayüzümüzden sanal santralinize erişebilirsiniz
Sabit Ofis Numarası Kullanmanın Avantajları Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı Tek hat üzerinden birden çok çağrı alabilir, görüşme yapabilirsiniz.Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz.
Dahili Numaralar

Santralinizde bulunan dahili numaralar lokasyondan bağımsız kendi aralarında ücretsiz konuşurken, birbirlerine gelen çağrıyı kolaylıkla aktarabiliyor

Çağrı Detay Raporu

Çağrı raporları santralin web arayüzünden görüntüleyebilir, dinleyebilir ve detaylı olarak inceleyebilirsiniz. Santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.

Çağrı Bekletme

Devam eden bir görüşmeniz varken, sizi arayan kişiye normal çalma sinyali giderken size uyarı sinyali gelir, dilerseniz mevcut görüşmeyi beklemeye alır sonradan gelen çağrıyı yanıtlamanızı sağlar.

Çağrı Transferi Gelen telefonu istediğiniz birimdeki dahiliye kolaylıkla aktarmanızı sağlar.
Taşınan Numara Nasıl Kullanılır

Kuyruk Yönetimi

Dahili numaranız meşgul ise arayan kişileri arama sırasına göre müzik arka plan eşliğinde bekletme.

Başka Bir Dahiliden Çağrı Çekme

Kendi telefonunuzdan başka bir dahilideki çalan telefonu rahatlıkla çekip alabilirsiniz.

VOIP Telefonların Bazı Temel Özellikleri

Gelen Çağrıyı Yönlendirme Modu

Masanız çalan telefon açılmadığı taktirde sırasıyla belirledğiniz dahililere yönlendirir.

sanal santral

Neden Kullanmalıyım?

-Sanal santral, sizleri yatırım, bakım ve kurulum maliyetlerinden kurtarır.

-Anlık gelen ve giden çağrılarınızı ‘çalıyor, konuşuyor’ detayı ile kontrolünüz altında tutabilirsiniz.

-Anlık detaylı çağrı geçmişinizi yönetebilirsiniz.

-Fiziki santraliniz ile yapılanların tamamını yapabilir ve kolayca yönetebilirsiniz.

- Dahili ve harici numaralarınızı konumdan bağımsız olarak internetin olduğu her ortamdan cihazlarınız ile kullanabilirsiniz.

- Firmanıza özel CRM, ERP, Çağrı Merkezi yazılımlarınız ile Telefon, SMS, Faks, E-mail entegrasyonu yapabilirsiniz.

-Tüm telefonlarınızı tek bir noktadan anlık kontrol edebilirsiniz.

-Tüm iletişim (konuşma, SMS, faks) maliyetlerinizde %60/70'e varan indirim sağlayabilirsiniz.

-Pasifik Telekom aboneleri kendi arasında ücretsiz konuşmaktadır.

- Hattınız için sabit ücret ödemessiniz.

- Coğrafi numara (0212, 0224) veya konumdan bağımsız (0850) numara kullanabilirsiniz.

- Bağlantı ücreti, abonelik ücreti ve sabit ücret yok.